Pagina's

15 januari 2012

Catrice Illuminating Base review

Jullie hadden het waarschijnlijk al een beetje aan zien komen, een review van de producten van de Catrice limited edition Hidden world. En tja, dat kan ik jullie toch ook echt niet onthouden dus vandaag review ik voor jullie de illuminating base. In het vorige artikel vertelde ik jullie welke producten er zouden uitkomen en welke ik zelf wel zou willen proberen, ik kan je vast zeggen dat de blush er niet bij ziet en dat dit dan ook het enigste product is dat ik review.



Toen ik bij het schap aankwam begon ik vol enthousiasme naar alle producten te graaien en dus ook naar de blush soufflé, maar man wat viel die tegen. Hij zag er schattig uit, maar toen ik de dop eraf draaide leek het net een ingezakt roze kwakje. Ik had nog de hoop tijden het swatchen maar er kwam gewoon niet eens kleur vanaf. Sorry Catrice, maar zo'n bagger product brengen jullie normaal nooit uit. What's happening? Maar goed de illuminating base bracht ik wel mee naar de kassa want daar was ik toch wel erg benieuwd naar.



Allereerst natuurlijk de verpakking, heel erg schattig! Het witte staat lekker strak en door het toevoegende van het lichtroze ziet het er erg rustig uit. Niet teveel poespas, maar gewoon bam het product. Ook die kronkeltjes vind ik wel wat hebben. Geef maar toe dat het een schattig dingetje is.

Maar is hij ook praktisch? Jazeker! Hij ligt makkelijk in de hand en je kan hem zo nog even gauw in je tas gooien voor onderweg. Verder moet je erin knijpen om er product uit te krijgen wat natuurlijk stukken hygiënischer is als een potje of iets dergelijks.



En dan natuurlijk het product zelf. Je hoeft maar heel zachtjes te knijpen om er wat product uit te halen en zodra het er uit is heb je ook niet veel nodig om je gezicht te bedekken. Het is een wit goedje met shimmer erin en zodra je het uitsmeert zie je nog een glans laagje. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het meer een gelly product zou zijn als basis onder je foundation maar het is meer iets voor een gezonde gloed op je gezicht, een soort highlighter denk ik. Wel fijn hoor, maar niet wat ik er van had verwacht.

Als je houd van een mooie glans op je gezicht die niet too much is moet je zeker dit product even afhalen bij de drogist maar als je echt op zoek bent naar een goede basis voor onder je foundation, dan kun je deze beter skippen. Voor €3.99 beschikbaar bij de drogist, wel tijdelijk dus je moet er nog snel bij zijn.

Liefs,
B





Geen opmerkingen:

Een reactie posten