Pagina's

16 januari 2012

Top 3 Parfums

Je geur is iets waar mensen je op kunnen keuren, ruik je niet schoon of fris dan nemen mensen onbewust al afstand. En persoonlijk hou ik nou ook niet echt van een zweetlucht, maar ruik ik liever naar een lekker geurtje. Benieuwd wat op dit mijn top 3 favoriete geuren is? Lees dan verder!






Zolang ik me kan herinneren houd ik al van parfum. Natuurlijk droeg ik als klein meisje nog geen parfum maar snuffelen bij mijn moeder en tantes deed ik uiteraard wel. De afgelopen jaren ben ik steeds meer parfum gaan dragen en tegenwoordig hoort het er elke ochtend gewoon bij, een paar spuiten parfum anders voel ik me zo 'kaal'.

Ik heb drie topgeuren samengesteld waar ik gewoon verliefd op ben. Ik zou ze zo weer kopen ook al zijn dat een paar ribben uit mijn lijf, maar gosh wat ruiken die dingen lekker zeg!


  •  Esprit Connect €15,- voor 15ml
  • Alien €53,- voor 30ml
  • Replay Women €36,50 voor 60ml

Heel veel meer is er niet over deze drie geuren te zeggen, alleen dat ze gewoon ontzettend lekker zijn. Alien is alleen bij de Ici Paris te koop, de andere ook gewoon bij de drogist en ik zou zeker even gaan ruiken want ik grijp elke dag naar één van deze geuren.





Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten