Pagina's

8 januari 2012

Catrice limited edition Hidden World

Als we het over budget merken hebben, dan hebben we het over Catrice. Want wat mij betreft is Catrice toch wel een topper wat betreft budget. Ze levert goede kwaliteit voor een lage prijs en sommige producten zijn zelfs beter als de high end merken. Zoals elke maand komt Catrice weer met een limited edition, ben je benieuwd waar ze deze maand mee komen? Kijk snel mee!




Over een paar dagen kan je weer naar de drogisterij rennen voor de nieuwe limited edition, maar ik geef je nu alvast een kleine sneak naar wat er dan allemaal te halen valt. De nieuwe collectie ligt halverwege januari tot en met halverwege december in de winkels.

Promotiefilmpje Hidden World


Made to Stay Eyeshadow Soufflé



Illuminating Base



Liquid metal Gloss



Ultimate nail Laquer


Blush Mousse


Secret Mirror

- Made to Stay Eyeshadow SoufflĂ© €3.49
- Illuminating Base €3.99
- Liquid Metal Gloss €3.79
- Ultimate Nail Laquer €2.49
- Blush Mousse €3.79
- Secret Mirror €3.29

Zelf ben ik toch wel erg benieuwd naar de blush mousse en de basis die ik waarschijnlijk dan ook snel in mijn winkelmandje zal droppen en af zal rekenen. Wat zouden jullie nou graag willen hebben van deze lijn?

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten