Pagina's

12 januari 2012

Wishlist #1

Oke, ik geef het toe, de feestdagen zijn net voorbij en de wishlist is alweer gemaakt. Maar daar heb ik mijn redenen voor hoor, want met kerst als wij cadeautjes toen thuis, hadden we dit jaar meer praktische cadeau's en deden we niet aan dingen vragen of bestellen. Daarom begin ik dit jaar goed met een wishlist voor 2012. Is kijken hoe ver ik deze wishlist kan vervullen..






Zoals je zie niet alleen high end producten maar ook gewone wat meer budgetproducten. Producten waar ik dit jaar zeker voor ga sparen en die ik hopelijk aan het eind van 2012 ook heb weten te bemachtigen. Iets wat wel ontbreekt is het 88 Warm palette, een palette wat ik ook nog ontzettend graag wil gaan halen. Dat wordt dus nog eventjes doorsparen, maar ach je moet ergens van kunnen dromen.

Hebben jullie nog specifieke dingen of een lijstje (al is het maar ergens verstopt in je achterhoofd) met producten die je nog heel graag zou willen halen? Laat het me weten ik ben erg benieuwd!

Liefs,
B


Geen opmerkingen:

Een reactie posten