Pagina's

6 augustus 2013

I ♥ Summer Tag

Het is dan eindelijk zover, it's summer! De temperaturen zijn behoorlijk gestegen en het is eindelijk eens goed warm in ons koude kikkerlandje. Volgens de weermannen is de hitte dan misschien voorbij, maar we gaan gewoon gezellig door met de zomer. Vandaag heb ik voor jullie de I Love Summer Tag om in de zomerse stemming te blijven. Kijk je mee naar mijn antwoorden?
 
Wat is jouw favoriete zomernagellak?
Ik ben niet het type dat elke dag nagellak draagt, maar als ik dan nagellak draag dan kies ik voor een felroze kleur zoals Princess for a day 040 van Catrice. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een neonroze kleur. Eentje die dus nog feller is. Als ik dan zin heb in een wat neutralere kleur, dan grijp ik al gauw naar Salmon & Garfunkel 830 van Catrice, Twee leuke zomerse kleurtjes die elke outfit opfleuren.

Wat is jou favoriete lipproduct/lipkleur in de zomer?



























Bij de zomer van 2013 denk ik al gauw aan felroze. Zoals ik ook bij nagellak snel naar felroze neig, zo doe ik dat ook bij lipstick. Kiss Kiss Hibiskiss van Catrice is mijn favorietje van de zomer. Elk simpel shirtje wordt leuker bij het aanbrengen van deze heerlijke felroze kleur.

Wat is jouw favoriete zomergeur?


Vrouwelijk zomers zoet. Replay for her! doet het bij mij al twee zomers goed, inmiddels wel met een nieuwe flacon, maar het is echt mijn perfecte zomerse geur.

Wat s jouw favoriete geurkaars in de zomer?
Ai, ik ben niet zo van de kaarsen in de zomer, hooguit in de zomeravonden voor de sfeer. Geurkaarsen steek ik vooral flink veel aan in de winter, maar in de zomer laat ik ze even links liggen en ga ik voor pure zomerse lucht door wijd openstaande ramen.

Wat is de make-up trend van deze zomer?


Neon! Overal heb ik het voorbij zien komen deze zomer. In kleding, make-up, accessoires.. Neon springt er al gauw uit, maar maakt daarom een outfit op het juiste moment ook minder saai. Ik ben er inieder geval dol op!

Hoe draag jij jouw haar in de zomer?


Deze zomer zijn mijn donut bun van de H&M en ik echt één geworden. Sommige dagen is het gewoon te warm om je haar los te hebben en dan kan ik ze gemakkelijk snel omhoog doen in een mooie perfect ronde knot. Ideale uitkomst toch?

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?
Teveel. Absoluut teveel. Al ben ik de laatste paar jaren steeds een beperkter aantal spullen mee gaan zeulen, maar over het algemeen nog steeds teveel. Wat precies? Een strandhanddoek, zonnebrand, zonnebril, lipbalsem, drinken, tijdschrift, kauwgum en nog een heleboel dingen die eigenlijk niet van belang zijn als je doodgewoon gaat zwemmen.

Wat is jouw favoriete mode-accessoire voor deze zomer?


Mijn all time favorite, de zonnebril natuurlijk! Een zonnebril is gewoon echt perfect en zeker met het warme weer. Het is op sommige dagen gewoon te warm om je op te maken, zonnebril op en je bent ready to go! Ik heb de afgelopen twee jaar al een pilotenbril van H&M die het nog prima doe, maar vanaf volgend jaar wil ik investeren in een RayBan, het liefst de Aviator Green Mirror. Misschien een grote investering, maar ik heb een bril die ik op moet met autorijden en daardoor kan ik geen zonnebril op tijdens het autorijden. Aangezien ik dan toch een zonnebril op sterkte zal moeten hebben, dan het liefst eentje die ik heel erg graag wil.

Wat zijn jouw vakantieplannen van deze zomer?

De vakantie was voor mij dit jaar extra lang, omdat ik examen deed. Ik heb de afgelopen twee maanden vooral veel gewerkt en het eind is in zicht, want vanaf volgende week heb ik nog twee weken vakantie zonder verplichtingen. Waarschijnlijk komen er nog een paar leuke daagjes tussenuit aan, maar verder zal het niet een uitgebreide all inclusive vakantie aan een bounty strand worden. Deze zomervakantie dus geen verre reizen, maar teleurgesteld ben ik zeker niet! In oktober zit er stiekem nog een vakantie naar het buitenland aan te komen...

Wat is je favoriete zomergerecht?


Pasta! Deze zomer heb ik heel wat pasta besteld. Heerlijk met een zalm saus, roomsaus of spinazie door de pasta heen, hmm. Mij mag je er voor wakker maken!

Wat is jouw favoriete terras?
Als ik heel eerlijk ben, ben ik geen hardcore terras persoon. Zo af en toe heb ik er opeens behoefte aan, maar ik heb ook tijden dat ik liever achter in de tuin een koud glas ice tea drink. Als ik dan naar het terras wil, dan ga ik graag naar de Uitmarkt bij ons in het dorp. Een erg gezellig knus restaurantje met terras, perfect voor af en toe!

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?
Het is ongelooflijk slecht voor je en ik ben echt aardig aan het afkicken, maar energy drankjes zijn deze zomer stipt mijn nummer één drankje. Makkelijk als je snel wat te drinken wilt en gewoon heerlijk zoet. Het enige nadeel is dat ze zo vreselijk slecht voor je zijn, foei foei..

Wat is jouw favoriete zomermuziek?

Do i need to say more?

Dit was 'm dan, de I Love Summer Tag! De vragen zijn overgenomen van Madam Lotte haar site. Hopelijk vonden jullie het leuk en voel je vrij om de tag zelf over te nemen.

Liefs,
♥B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten