Pagina's

15 juli 2012

Kiko with pink and shimmer


And she's back! En ik weet het ik heb geen artikels gepost.. Het was gewoon even niet haalbaar om alles vooruit te schrijven, maar ik heb wel lekker geshopt waaronder deze prachtige all over light van Kiko! Vandaag laat ik aan jullie zien wat mijn mening is over deze poeder, wil je meer weten? Lees gauw verder!




Als eerste nog een sorry van mijn kant, omdat er dus geen artikels meer online zijn gekomen nadat ik jullie had verteld dat ik naar Parijs zou gaan. De tijd schoot er bij in en ik had helaas geen tijd meer om vooruit te werken. Wel heb ik het ontzettend leuk gehad in Parijs, maar daar maak ik nog een apart verslagje over en als jullie graag willen misschien een shoplog? Zoals ik al zei, een van de dingen die ik heb gekocht is deze all over light van Kiko. Kiko is een merk dat in Nederland niet verkrijgbaar is en ik zelf had er dan ook nog niets van. Wel had ik al goede verhalen gehoord over dit merk en toen ik ineenkeer een Kiko shop zag heb ik mijn moeder mee naar binnen getrokken. Na lang twijfelen wou ik deze, ik noem hem voor het gemak highlighter, en nog een blush. Helaas bleek de blush uitverkocht, en daar baal ik eigenlijk nog steeds een beetje van aangezien hij wat weg had van Nars Orgasm. Maar hé! Ik heb wel deze highlighter kunnen scoren.



De highlighter is verpakt in een netjes zwart doosje, met daarop de ingrediënten, het nummer en nog wat andere teksten. De verpakking van de highlighter zelf is rond en makkelijk open te maken plus dat hij matzwart is. Ik vind hem persoonlijk heel clean en chique, niet teveel poes pas en dat is ook wel eens mooi.

De poeder is eigenlijk bedoelt als all over light, dat wil zeggen dat je hem over heel je gezicht kan gebruiken voor een healthy glow. Ik moet zeggen dat dat inderdaad zou kunnen, maar dat ik hem zelf liever gewoon als highlighter gebruik en dan voornamelijk bovenop mijn jukbeenderen. Je kan hem natuurlijk ook als highlighter op je wenkbrauwbot aanbrengen of net boven je lip in je cupidoboog.



And there it is! Een prachtige highlighter om toe te voegen aan mijn collectie. Een specifieke kleur heeft hij niet wel een nummer, namelijk nummertje 06 Pink. En als er dan iets op aan te merken moet zijn zou het net wat leuker zijn als ze ook grappige namen zouden hebben zoals veel andere merken dit al doen, maar dat is dan ook wel erg kieskeurig en het gaat uiteindelijk natuurlijk om het product zelf. Er zijn nog twee andere kleuren namelijk Bronze en Gold, maar ik koos voor Pink omdat ik de roze ondertoon heel mooi vind bij een highlighter. En bovendien past dat goed bij mijn obsessie voor rosé-goud van de laatste tijd.

Een doosje highlighter bevat 5,5 gram wat absoluut niet veel is voor de prijs die ik er voor heb betaald. Ik heb er €5,20 voor neergelegd, dit met tijdelijke korting, normaal is hij zo rond de €7,20. Erg schappelijk als je ziet hoeveel product je hiervoor krijgt en als je je bedenkt hoelang je hier waarschijnlijk mee zult doen.



En dan waar jullie natuurlijk op wachtten, de kleur zelf. Het is echt een hele mooie highlighter met een roze ondertoon. Wat wel jammer is is dat ik hem niet op zijn best kan vastleggen op de foto, maar deze foto komt er het meest bij in de buurt. Ik vind hem inieder geval echt heel erg mooi en hij is dan ook makkelijk aan te brengen. Hij is goed gepigmenteerd, maar je kunt hem gelukkig ook subtiel aanbrengen met een waaierkwast zoals ik op onderstaande foto heb gedaan.

Ik ben er nog niet helemaal mee aan met welke kwast ik het beste het product kan aanbrengen, maar nog genoeg tijd om daarmee te spelen gelukkig. Ik ben er inieder geval heel blij mee dat ik hem heb gekocht en het maakt heel wat goed dat ik de blush niet meer heb kunnen halen. 


Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten