Pagina's

6 juli 2012

The 7 deadly sins of beauty - Tag


Op verschillende blogs heb ik hem al voorbij zien komen, the 7 deadly sins of beauty oftewel de 7 beauty zonden. Ik ben normaal niet zo van de tags, maar als ik dan een leuke tegen komen dan wil ik hem maar al te graag met jullie delen. Vandaar dat ik vandaag deze tag volledig uitpluis voor jullie. Let the game begin!







  • Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
  • Mijn goedkoopste product is denk ik een lipgloss van de Hema die was afgeprijsd naar €0,50. En dat was dan nog eens een mooie ook! Hij is super gepigmenteerd en blijft nog redelijk goed zitten ook. En tja, dan mijn duurste beautyproduct.. Ik begon telkens te watertanden als ik het Urban Decay Naked palette zag op internet of er een review over las en toen kwam er tot overmaat van ramp ook nog een Naked 2 uit. En dan sta je daar in de Sephora, na lang wachten, en kun je ook nog eens niet kiezen.. Uiteindelijk koos ik het Naked 2 palette, omdat ik vond dat deze beter bij mij zou passen en man o man wat ben ik hier blij mee! Dan heb ik er misschien lang op moeten wachten en veel geld voor neer moeten leggen, maar het is wel mijn grote trots en ik ben nog elke keer dat ik haar gebruik blij dat ik het toch heb gedaan. Misschien in het vervolg dat ik alsnog het Naked palette aanschaf, maar genieten kan ik met Naked 2 ook.


    
  • Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
  • Deze vraag vind ik lastig moet ik je zeggen. Ik heb namelijk producten die ik graag gebruik, producten die ik niet gebruik of die ik af en toe gebruik. Maar waar ik echt een haat/liefde relatie mee heb? Daar moest ik toch echt even over nadenken, en ik denk dat ik uiteindelijk bij foundation uitkom. Vele van jullie zullen nu denken: ''Say whut?'' Maar het is toch echt waar. Natuurlijk vind ik het effect (in de meeste gevallen) heel erg mooi, en ben ik ook dol op een egale huid zonder die irritante oneffenheden. Maar ik wil gewoon niet altijd mijn huid elke dag hiermee vol plamuren, en ook al zijn de foundations van nu echt niet per se slecht voor je huid, ik merk weldegelijk verschil als ik het weer een tijd heb gedragen. Soms zijn er toch wel periodes waarin ik het graag draag en ik niet zonder kan, en ja dan heb ik weer en periode dat ik er een gruwelijke hekel aan heb.


    Bron
  • Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?
  • Lekker? Ja dan denk ik toch echt meteen aan een parfum. Ik merk het echt als ik een parfum op spuit dat ik me dan zelfverzekerder en inderdaad ''lekkerder'' voel, soms echt op en top vrouw. Het ruikt goddelijk en je voelt je er prachtig door, wat is er dan nog lekkerder?

  • Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
  • Ik denk dat ik niet de enige ben die deze producten verwaarloosd, make up kwasten. Ik ben gewoon echt slecht in het bijhouden van het schoonmaken van mijn kwasten en ik weet dat dit slecht is en ook zeker niet goed is voor je huid, maar de tijd schiet er gewoon bij in. En bovendien ben ik er als ik dan tijd heb af en toe inderdaad te lui voor. Goed voornemen voor volgend jaar dan maar weer.


    Bron
  • Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
  • Beautyproducten? Dus het mogen er meerdere zijn he? Dan zijn er twee producten die mijn zelfvertrouwen een echte boost kunnen geven. Namelijk mascara en poeder. Ik heb van mezelf vrij lichte wimpers, omdat ik nu eenmaal blond ben. Ze zijn verder wel mooi lang alleen zie je dat niet zonder mascara en dat vind ik zonde, vandaar dat mezelf echt beter voel met een laagje mascara en mijn ogen dan ook echt beter tot zijn recht komen. En dan heb je nog poeder, wat moet ik toch zonder? Ik heb een vrij vette huid met af en toe wat droge plekjes in de winter, maar zodra het zomer is ben ik echt pro in glimworm zijn! Daarom poeder ik maar al te graag mijn gezichtje af om dit te voorkomen, de laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat het zelfs twee keer per dag moest met dit weer!

  • Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
  • Wat mij betreft niet echt een beauty vraag die met de 7 beauty zonden te maken heeft maar oké. Iets wat mij het meest aantrekt is een lach, met de daarbij behorende humor natuurlijk. Ik kan hier echt voor vallen.. Iemand met een mooie lach met witte tanden daar voel ik me sowieso echt door aangetrokken, mijn vriend heeft ook een mooie glimlach en dat was één van de eerste dingen waar ik bij hem voor viel. Een glimlach straalt sowieso geluk en zelfvertrouwen uit en daar sta ik voor.


    Bron

  • Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
  • Alles! Haha, nee dat is natuurlijk wel erg overdreven. Als cadeau zou ik nog heel graag een blush en lipstick van Mac cosmetics willen. Ik heb laatst mijn eerste Mac product aangeschaft en ik wil alleen nog maar meer.. Ook een blush van Too Faced is welkom, of een lekkere parfum? Eigenlijk zijn er toch nog vrij veel producten welkom, maar ik ben al snel tevreden hoor. Met een prachtig item van een limited edition van Essence kan ik ook over the top blij zijn!

    Dit waren ze dan, mijn zeven beauty zonden! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat mij weten wat jullie zonden zijn daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Of neem de vragen over voor je eigen blog of site.

    Liefs,
    B

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten