Pagina's

26 juni 2012

Picture it! #juni

Picture it! Een artikel waarin ik jullie ga laten zien wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt doormiddel van foto's. Ik heb het op verschillende blogs al terug zien komen en ikzelf vind dit één van de leukste artikels die er worden gemaakt, daarom nu zelf een update hiervan en als jullie het leuk vinden volgen er natuurlijk meer! Ik weet dat ik er een tijd tussenuit ben geweest (daar komt nog een speciale update voor), maar ik heb natuurlijk niet stil gezeten! Kijken jullie mee naar alles wat er de afgelopen weken is gebeurt?



Ik waarschuw jullie alvast, heel wat food foto's! Ik heb deze maand inieder geval heerlijk gegeten.


Het is alweer een paar weekjes geleden helaas, maar hier lag  ik heerlijk van de zon te genieten aan een meertje bij ons in de buurt. Even rust tussen alle drukte van de afgelopen tijd.



Het was ijsjestijd! Oh my.. Laat de zomer alsjeblieft terug keren nu het vakantie is!


De poes van mijn vriend was op hun gras aan het liggend aan het rennen, volgen jullie het nog? Deze foto kreeg ik even opgestuurd terwijl ik nog steeds aan het leren was en mijn laatste verslagen afrondde.



Kleertjes passen! Ik had een nieuwe broek nodig, deze is het uiteindelijk niet geworden, maar ik heb uiteindelijk aan het einde van deze maand nog een nieuwe beige broek gekocht. Mijn oude was echt aan vervanging toe..


Tja, wat zal ik zeggen? Ik kon ze niet laten staan..


Voor ons Engelse mondeling schoolexamen mochten we allemaal een eigen onderwerp kiezen. Een jongen uit mijn klas van vorig jaar kwam ik tegen op weg naar gym bij de kluisjes, we waren allemaal erg benieuwt wat er in zat en dat was dus een slang! Zijn mondeling ging over deze slang en mijn vriendin wou hem nog even vasthouden brr.. Niets voor mij haha!





Mijn vriend is deze maand geslaagd voor zijn vwo-diploma en als beloning ging hij met zijn vader een midweek naar Barcelona. Dit was de foto die ik kreeg toen het hier heel hard aan het regenen was in ons koude kikkerland. 


Het EK.. Ik was voorbereid, maar helaas..


Dit was gewoon een te vet kapsel dat ik tegenkwam via de facebook van John Beerens. Welke kapper of kapster dit heeft gecreëerd heeft echt talent, wauw.


Een vriendin van mij heeft ontzettend mooi lang haar en ik mocht een visgraatvlecht maken bij haar! Hij had beter gekund maar ik vond het best goed gelukt.


Mijn lieve konijntje was aan het rondhuppelen in de tuin en poseerde even voor de foto hihi.


Mijn outfit voor het EK.


Op een verjaardag van een goede vriendin nog met een andere vriendin op de foto, het was ontzettend gezellig en er zijn ook ontzettend veel foto's gemaakt.



Alvast voorbereiden op een opleiding na de havo, dus op naar de open dag in Arnhem. Hier was ik me aan het aanmelden en aan het kijken welke opleidingen we zouden gaan bekijken. Uiteindelijk waren we redelijk snel klaar en hebben we nog lekker even kunnen shoppen.


Parijs, oui oui! Ik vertrek 9 juli naar Parijs en wat heb ik er zin in! Ik zou eerst op 8 jullie vertrekken maar dit werd twee weken geleden afgebeld. Mijn moeder en ik baalden ontzettend erg want we hadden er super veel zin in. We hebben een weekje later alsnog geboekt alleen nu via een andere reisorganisatie wat dus betekent dat ik over twee weekjes lekker aan de croissants zit!


Pizza Polo uit het vriesvak, mjam!


Mijn opa is deze maand 70 jaar geworden en het was dan misschien niet zo'n lekker weer als dat het vorig jaar was, maar we konden wel nog eventjes buiten zitten in de kleine tuin met bloemetjes van mijn opa en oma. Mijn opa's grote trots zijn alle bloemen en planten die hij nog altijd met veel liefde onderhoudt.


Als afsluiting van het schooljaar hadden we als klas een klassenfeest georganiseerd waarbij dus de hele klas nog een keer bij elkaar kwam. De jongen bij wie het feestje werd gehouden had een hond die net puppy's had gekregen, ontzettend klein en schattig!


Raar doen op een klassenfeest hoort er toch ook bij?


En ik ben dol op mijn ook al nieuwe glitter schoentjes! Ze shinen echt van mijn voeten af zodra er licht op komt, maar ik vind ze helemaal geweldig.


Douwe Egberts punten tellen die mijn moeder en stiefvader hebben gespaard door de jaren heen, omdat ze ze in wouden leveren. Dat was nog eens een klus! Hier heb ik wel even op gezeten.. Het waren er uiteindelijk 21.328.


En als verrassing gingen we nog uit eten voor opa zijn verjaardag! Een nieuw restaurant in de plaats waar mijn opa en oma wonen en het was een Japanner. Ik vond het ontzettend gaaf en lekker om te doen, mijn opa en oma vonden het volgensmij alleen een beetje tegenvallen al dat 'nieuwe' voedsel op een nieuwe manier eten. Het was een 5 gangen menu waarbij je per persoon 5 porties mocht bestellen per gang, in totaal konden er dus 30 porties worden besteld per gang. Je kon kiezen uit sushi, een soort dikke noodles en nog allerlei andere lekkere dingen.


En voor de zoveelste keer deze maand op het station in Nijmegen, dit is ons verbingingsstation waardoor je bij ons dorpje aankomt. Ik ben er alleen nu echt al te vaak geweest, haha.



Ik had eindelijk mijn record verbroken bij fruit ninja! Nu heb ik een goede vriend van mij weer ingehaald die telkens maar opschepte met zijn highscore haha.


En dan het leukste van deze hele maand.. Ik ben tante geworden! Mijn broer en zijn vriendin zijn de trotse ouders geworden van mijn nichtje Lieke. Ze is ontzettend schattig en klein en iedereen vind er nu al een prachtige meid, maar dat kan natuurlijk ook niet anders als familie zijnde. Wat wel leuk was is dat mijn broer ons belde toen we uit eten waren met mijn opa voor zijn verjaardag, iedereen had opeens geen honger meer! Helaas kon ik niet meteen gaan kijken, omdat ik 's avonds eerst het examenfeest van mijn vriend had, maar de dag erna ben ik meteen naar haar toegeweest. Echt ontzettend lief, zo'n klein meisje in de familie!

En dat waren alle foto's wel voor deze keer! Laat maar weten of jullie het leuk vinden en of ik het vaker moet doen? Of er meer of juist minder foto's moeten komen? Ik hoor het wel en ik wens jullie nog een hele fijne maand verder!

Liefs,
B



Geen opmerkingen:

Een reactie posten