Pagina's

21 mei 2012

Call it a color sensation.

Man, man, man.. Wat heb ik lang naar deze lipstick verlangd. En ja, echt voluit verlangd. Toen deze kleur uit kwam was ik al verliefd maar de prijs, tja die hielt me toch elke keer weer tegen. Sommige van jullie vinden dat misschien niet zo'n big deal, maar het heeft me ontzettend veel twijfelmomenten gekost. Totdat de 1+1 gratis bij de make-up van Kruidvat plaatsvond. Huppakee, in mijn mandje!




445 Mango Diamonds van Maybelline New York kom maar bij mama! Een prachtige peachy kleur, lekker opvallend en dus helemaal zomer proof.

Volgensmij is dit ook echt zo'n kleur die iedereen gewoon leuk staat. Hij ligt lekker makkelijk in de hand, past overal bij en daarom zal je haar snel in je tas gooien om onderweg even bij te werken.


En oh grutjes, kijk is naar de huls! Ik weet het, het gaat om de inhoud, maar welke vrouw laat zich nou niet inpakken door een verpakking? Het is per slot van rekening toch het eerste wat je ziet bij een lipstick, of hij moet doorzichtig zijn van verpakking. Een mooi paars/roze kleur met een holografische gloed en verder geen poespas want dit is meer dan genoeg, maar niet teveel. Yeah I like!



Ik zal je wel zeggen, als je opzoek bent naar een lipstick met een volle denken dan kijk maar verder want dan is dit hem simpelweg niet. Iets wat ik nu juist mooi vind aan een lipstick, niet altijd maar in dit geval wel. Bovendien kun je haar als je 'm opbouwt ook heel mooi en 'gedekt' dragen.

Ik heb er niet meer woorden voor, ik vind het gewoon een onwijs gave kleur! Laat me weten wat een favoriet is van jullie, een goed excuus voor een nieuwe lipstick..

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten