Pagina's

1 maart 2012

Picture it - Februari

Dat is me toch een tijdje geleden, is het niet? Heel erg sorry natuurlijk daarvoor, maar daar zal ik dadelijk nog op terug komen. Voor nu een aantal foto's die ik heb genomen (met mobiel) in de maand februari, zo zie je wat mij deze maand heeft bezig gehouden en welke leuke en minder  leuke dingen ik heb gedaan. Weten wat ik heb gedaan? Snel verder kijken!




Voor de mensen die het oninteressant vinden om te weten waarom ik al geruime tijd niks heb gepost, die kunnen dit natuurlijk gewoon overslaan en verder gaan met de rest van het artikel. Ik voel me toch wel aardig verplicht het allemaal even uit te leggen. Het zit namelijk zo, ik zit nu in havo 4 en je zou zeggen,so what? Je zit niet eens in je examenjaar. Dat klopt, ik zit niet in mijn examenjaar. Maar ik heb de eerste periode best wat moeite gehad met dingen op school en heb daardoor niet de beste punten gehaald terwijl ik van mezelf weet dat ik weldegelijk beter kan. De afgelopen paar weken had ik toetsweek, veel proefwerken en nog wat andere persoonlijke dingetjes eromheen die best belangrijk waren, daarom heb ik toen gekozen om me even daarop te focussen. Natuurlijk miste ik het bloggen en ik zou heel graag willen bloggen maar ik had er simpelweg de tijd gewoon niet voor. Maar nu het allemaal al stukken beter gaat ga ik weer zeker me best doen om dagelijks te updaten en lekker te bloggen!

En dan nu verder met de foto's waar dit hele artikel natuurlijk om draait! (Alles staat random, het was een beetje lastig om alles op volgorde te krijgen, sorry daarvoor)

Voorstelling van onze school waarbij leerlingen optreden,
ik was er nog nooit geweest en een vriend van mij deed mee
dus kon ik het niet laten om toch met mijn vriendinnen
te gaan.


Voor degenen die dit denken, ik heb geen ruzie gehad.
Ik ben prongeluk geraakt door een vriendin die werd geduwd
en haar horloge raakte net mijn  oog, dit was na 2 dagen ahum.

Geen starbucks in de buurt, dan maar Appie.

Gezellig met mensen samen.




Zeewier als 'snack', het was ongelooflijk ranzig.

Drukke week met verslagen en toetsen, de laatste week was
nog erger dan dit.

Natuurlijk kijk ik nog altijd op mijn blog.

Time for a hair cut!

En tijd om te werken en geld te verdienen, ofcourse.


Gevolg van carnaval + watervaste stift.

Frappuchino mokka, nomnomnom..

Starbucks Nijmegen station

Mijn broer beweert bij mijn ouders altijd dat hij niet
kan koken, het tegendeel is bewezen toen we alleen thuis
waren en zijn vriendin er ook was; hij ging koken!


Mijn moeder was zo slim om haar lichten aan te laten staan
toen we bij mijn oma en opa op bezoek waren (onthoud dat
deze op 60km van ons huis wonen ongeveer) en toen startte
de auto dus niet meer; hallo startkabels :)





Dit waren de foto's voor deze maand, niet héél  veel maar toch een aantal waardoor de leuke dingen weer even worden benadrukt. Deze maand wordt een best drukke maand voor mij dus waarschijnlijk meer foto's voor de volgende keer als dit artikel in jullie smaak valt, let me know en voor de rest nog een fijne avond!

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten