Pagina's

7 februari 2012

Lieke van Lexmond!

Zat ik net nog even gauw Shownieuws te kijken tussen mijn huiswerk door, zag ik Lieke van Lexmond in een interview verschijnen. Dames die toevallig net ook hebben gekeken zullen dan ook zeker mee hebben gekregen dat ze gisteren alweer 30 jaar op deze aardbodem verschijnt. Een leuk idee schoot me te binnen, waarom geen blogpost over Lieke van Lexmond?



Misschien niet helemaal beauty gerelateerd, maar hé mijn blog is nou eenmaal niet 100% beauty. Ik post jullie dingen waar ik van hou, die in de meeste gevallen te maken hebben met beauty en/of fashion. En bij Lieke van Lexmond zie ik ze alle twee voorbij komen.

Deze blogpost is puur omdat ik haar gewoon een fantastische vrouw vind! Natuurlijk is niet iedereen het met mij eens maar daar is het ook een artikel gebaseerd op mijn eigen mening, uiteraard mag jij wat anders vinden.

Haar bekendheid begon met GTST en hiervan zijn de laatste opnames al van start gegaan en als ik me niet vergist ook al uitgezonden. Helaas moeten we Lieke bij GTST dus gaan missen, maar niet getreurd want ze zal zeker nog wat vaker in de spotlight komen te staan. Ze staat niet alleen bekend meer om GTST maar ook om haar kledingstijl waarmee ze is uitgeroepen tot best geklede vrouw van Nederland. En man o man, ik hou van haar kledingstijl! Al heeft ze een simpele broek met een jasje en wat laarsjes aan het staat haar gewoon nog steeds geweldig.


Welk programma ze ook presenteert, hoe ze zich ook kleed, wat ze ook met haar make up of haar doet ik vind Lieke van Lexmond gewoon een super vrouw die zeker even in de spotlight moet worden gezet, ook nu ze haar 30 jaartjes gisteren heeft behaald.

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten