Pagina's

2 maart 2012

Friday tip! Sjaal multifunctioneel gebruiken


Elke vrijdag zal als vaste rubriek een tip online komen. Daarmee wil ik zeggen dat je dus elke vrijdag als je op mijn site komt een tip zult vinden gerelateerd op verzorging, make-up, mode maar misschien ook nog wel een ander onderwerp. Veel plezier met de tip van deze week, en zoals je weet zijn alle tips van jullie ook welkom!







De titel verklapt het natuurlijk al een heel eind maar hé laat het ik het nog een keer duidelijk vertellen. Ik vond een tijd terug een filmpje op Youtube van een meisje dat haar sjaal op zeven verschillende manieren droeg en dit heel handig uitlegde. Ikzelf wist nog niet alle manieren en vond het wel handig om te weten voor ''als het ooit van pas komt''. Geïnteresseerd hoe je een sjaal op zeven verschillende manieren kunt dragen? Kijk mee!


Wist jij ze alle zeven al of waren er toch een paar nieuw of misschien wel favoriet? Laat het me weten bij de comments!

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten