Pagina's

10 januari 2012

The Body Shop Chocomania!

Om maar even in de trant van de nieuwe collecties te blijven, vandaag heb ik er nog één! Hierna wel weer eventjes rust hoor, drie achter elkaar is toch behoorlijk veel. Bonus, dit is een blijvertje en geen limited edition! En boy, oh boy, wie houdt er hier allemaal van chocola? Ik zelf ben helemaal choco-addicted en toen ik hoorde van een chocoladelijn bij de The Body Shop? Mijn favoriete eten én winkel, kwijl..



Zelf ruik ik de chocoladegeur al en ik zou bijna ( ik doe het nog net niet ) naar beneden lopen en wat chocola uit de kast weggrissen. Veel meer als dat het omstreeks eind januari/begin februari in TBS zelf ligt kan ik niet vertellen. Kwijl *kijk* mee!

Body Lotion 250 ml €12,-

Shower Cream 250 ml €6,-

Body Scrub 200 ml €15,-

Body Butter 200 ml €15,-
Lip Butter 10 ml €7,-


Zeep 100 gram €7,-

Totaal minus body lotion

Nou ik weet wel wat ik graag voor Valentijnsdag zou willen krijgen hoor! En hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie net zo benieuwd als ik naar deze Chocomania lijn? Let me know!

Liefs,
B



Geen opmerkingen:

Een reactie posten