Pagina's

21 januari 2012

H&M looks #1

Sinds een tijd is de H&M site al vernieuwd en behalve alle leuke nieuwe functies kun je nu ook je eigen look samen stellen, in de paskamer! Een ontzettend handige functie, want zo kan je meteen kijken waar je het mee kan combineren, hoe het staat en of het wel draagbaar is. Voor mij als fashionista toch wel iets leuks om uit te proberen!




Kleding is naast beauty een heel erg grote hobby van me, en als het even mogelijk is loop ik de H&M binnen. Het is gewoon een leuke winkel waar je altijd wel wat kan vinden en het is nog eens niet zo duur als al die andere zaakjes die je tegenwoordig hebt.

Na wat te hebben gespeeld met deze nieuwe functie leek het me wel leuk om de looks die ik zelf het leukst vond aan jullie te laten zien. Ik heb er alleen één regel aan volgehouden, telkens dezelfde zwarte broek. Puur omdat ik zelf heel erg aan het twijfelen ben om zo'n soort broek te halen en volgensmij ben ik nu wel om. Wil je mijn favoriete drie combinaties weten? Kijk mee!

look 1

look 2

look 3

Zoals je ziet ook drie wat verschillende stijlen. Look 1 is de meer stoerdere stijl, look 2 het chique voor als je naar een belangrijke afspraak moet en de derde look is meer de casual look voor een feestje of voor gewoon een avondje rustig met je vriendinnen. Zoals je ziet heb ik in alle drie de looks de zwarte broek verwerkt en een bonuspunt, alle drie de looks zijn onder de €100,-!

Als ik moet kiezen dan vind ik look 3 toch wel de leukste, meteen ook de eerste die ik had gemaakt, haha! En welke look vinden jullie het leukst en zou je zelf wel eens aandoen?

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten