Pagina's

1 januari 2012

Happy new year!

Om te beginnen wil ik jullie natuurlijk een hartstikke gelukkig Nieuwjaar wensen! Een jaar vol nieuwe kansen, verrassingen en misschien ook minder leuke dingen maar daar zullen we ons vast en zeker doorheen gaan slepen. Waarschijnlijk zijn jullie nu hartstikke brak van dat geweldige feestje van vannacht en daarom is dit het moment om even rustig je gedachtes op een rijtje te zetten en goede voornemens voor 2012 te bedenken!




Een nieuw jaar kun je natuurlijk niet beginnen zonder nieuwe goede voornemens. Heb je het vorig jaar geprobeerd en is het niet helemaal gelukt? No problem, probeer het dit jaar gewoon weer opnieuw. Natuurlijk moet je geen onmogelijke doelen gaan stellen als, ik wil multimiljonair worden, want dan kan ik je nu alvast vertellen dat de kans dat je dat wordt niet erg groot is. Het maakt niet uit wat voor een doel je stelt want het is jou eigen doel, een persoonlijk doel dat alleen voor jou geldt en wat je aan niemand per sé hoeft te vertellen. Probeer is één, twee of misschien wel drie doelen te stellen die je graag wilt behalen in 2012 en benoem dan ook echt specifiek wat je wilt behalen, dan is het ook makkelijker om het doel na te streven.

Natuurlijk heb ik zelf ook bepaalde doelen en wensen en ik heb voor 2012 drie hoofddoelen die ik heel graag wil volhouden. Wat mijn doelen zijn? Dat zal ik jullie niet onthouden!
  • Minimaal één keer per week naar de sportschool. De laatste periode van 2011 heb ik het een beetje verwaarloosd en daar heb ik toch wat spijt van. Ik wil niet zozeer afvallen maar juist in conditie blijven en actief bezig blijven. Ondanks dat ik het af en toe heel druk heb ga ik mezelf dwingen minimaal één avond per week in de sportschool door te brengen, al is het maar een uurtje.
  • Sparen voor Renesse. Afgelopen decembermaand heb ik met mijn goede vriendinnetjes een vakantie geboekt naar Renesse waar we naar een druk schooljaar even af willen koelen en kunnen losgaan ZONDER ouders. Want tja, dit wordt nu eenmaal mijn eerste vakantie zonder ouders en daar moet je van genieten toch? Ik heb voor mezelf een bepaald bedrag in me hoofd waarvoor ik elke maand wat aan de kant zet.
  • Mijn best blijven doen voor school. O damn wat is het volhouden en je best blijven doen voor school toch moeilijk, maar ik moet en zal dit jaar met goede punten afsluiten. Ik zit in mijn vierde jaar havo en de eerste periode is voor mij niet al te best verlopen. Maar doordat ik nog harder mijn best ben gaan doen staan mijn punten weer bijna zoals ze voor mij 'normaal' zijn. Nu nog vol blijven houden natuurlijk..
En wat zijn jullie goede voornemens voor dit jaar? Of zijn jullie nog niet helemaal bekomen van de vele oliebollen en bedenk je je goede voornemens pas later?

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten