Pagina's

1 januari 2012

Introduce!

Hello you!

Vandaag staat Blondicious 'officieel' online! Jep, vanaf vandaag zal ik mij in het zweet werken om voor jullie elke dag een artikel online te laten komen. En het zal waarschijnlijk zwaar worden om het vol te houden omdat ik weet dat dit een druk en belangrijk jaar voor mij zal worden, maar toch kan ik niet meer stoppen met denken aan bloggen.

Ik heb een half jaar terug, misschien iets langer of korter, een blog bijgehouden en ik vond het onwijs leuk om te doen. Helaas was het gewoon niet meer haalbaar om elke dag artikels te blijven produceren, ik moest me inzetten voor school om met goede cijfers over te gaan en bovendien was mijn inspiratie gewoon even op en kreeg ik er geen zinnig woord meer uit. Maar een nieuw jaar betekent voor mij dan ook een nieuwe start, met natuurlijk hartstikke veel leuke artikels voor jullie want ik heb onwijs veel leuke ideeën! We zullen zien waar het zal komen, maar voor nu alvast heel veel plezier met rondsnuffelen en ik hoop je graag een keertje terug te zien!

p.s Vanmiddag zal ik het eerste artikel online zetten en als kleine bonus vanavond nog een kleintje.

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten