Pagina's

3 januari 2012

'Feel the movie'

Nu de kerstvakantie nog een paar dagen duurt en het koud is hebben we allemaal wat minder zin om naar buiten te gaan. De ideale tijd om dvd's te gaan kijken. Ik denk dat ik in de kerstvakantie de meeste dvd's versleet van het hele jaar omdat het buiten te koud is en ik dan liever met geen teen buiten kom, maar juist lekker op de bank plof en een goede dvd opzet.





Dit is natuurlijk wat anders als een beauty artikel, maar ook gewoon heel leuk. Films zijn ideaal om tijd te doden als je lang moet wachten, of als je gewoon je wat lekkerder wil voelen is dit natuurlijk ook een prima oplossing. En bovendien hoeft het helemaal niet per se alleen maar kan het ook gewoon met vrienden, vriendinnen of gezellig met je vriendje. Maar welke film ga je dan kijken? Jongens willen weer wat anders als meisjes en andersom is het wederzijds. Ik heb hieronder een rij met trailers van mijn favoriete films. Lees met me mee.

Red Riding Hood
Deze film heb ik nog niet zo lang geleden voor het eerst gekeken maar ik vind hem wel ontzettend leuk én spannend! Aan het einde besefte ik dat de film een beetje op een sprookje leek, en aan sprookjes was ik vroeger verslaafd. Verder is hij gewoon ontzettend spannend en is het tot op het eind een mysterie wie nou al die mensen vermoord.


American Pie
Mag ik even weten wie deze film niét kent? HI-LA-RISCH vind ik deze film. Ontzettend leuk als je een niet-serieuze film wilt kijken waar je echt bij in een deuk kan liggen. Misschien soms iets te erg op seks gebaseerd maar ik vind dat hij gewoon erg grappig is én blijft. Ontzettend lachwekkend.


Gooische vrouwen
Natuurlijk moet er een Nederlandse film in het rijtje staan en dan ga ik toch echt voor niets anders als Gooische vrouwen. Geweldig nagebootst, leuk om te lachen en de nodige drama is natuurlijk ook toegevoegd. Zelfs een jongen in mijn omgeving wou hem per se zien en heeft er om moeten lachen. Gewoon een ontzettend leuke film, naast de series.

Meangirls
Een echte orginele meidenfilm met meidenhumor. De nodige ruzies tussen dames en oh wat kunnen we soms toch een ontzettende bitches zijn maar hé we zijn ook maar meiden. Erg leuk om alles zo overdreven te zien aangezien de boel natuurlijk flink is overdreven.

Charlie's Angels
Deze film is onderhand al bejaard na alle films die er de laatste jaren bij zijn gekomen maar dit was volgensmij mijn eerste lievelings 'volwassenen' film en ik vind hem nog steeds hartstikke tof. Toen ik hem voor het eerst zag wou ik ook meteen spion worden, haha. Vrouwen in actie en die alle dingen uitpluizen tot op het bot. Erg leuk voor een avond actie!

Friends with benefits
Het is simpel, makkelijk en zonder regeles: Friends with benefits. Heel erg leuke film al weetje natuurlijk al hoe zo'n film loopt, maar ik hou gewoon ontzettend erg van die feel-good movies. Een echte aanrader en veel beter in elkaar gezet als No strings attached die ik ook heb gezien en er erg veel op lijkt. Bovendien vind ik Mila die de vrouwelijke hoofdrol heeft gewoon een prachtige meid om te zien.

De meeste van de films waar ik van hou zijn wel feel-good movies en ik moet er ook echt wel om kunnen lachen. Wat spanning op zijn tijd is natuurlijk ook leuk maar dit zijn gewoon echt favoriete films die ik nog steeds elke keer graag wil zien. Wat zijn jullie favoriete films die iedereen moet hebben gezien?

Liefs,
B







Geen opmerkingen:

Een reactie posten