Pagina's

3 januari 2012

La Femme

De vrouw, is de naam van dit merk vertaald. Toen ik met mijn moeder in de Big Bazar liep kwam ik dit schattige palette tegen met 5 verschillende kleuren. Ik vond de kleuren er veel belovend uitzien en ze leken echt van uitstekende kwaliteit. Maar toch krijg ik altijd zo mijn twijfels, het is gewoon goedkoop en onbekend dus ja wat moet je daar nu mee? Ik besloot het toch te halen omdat mijn verwachtingen toch niet zo hoog waren kon het ook niet tegenvallen toch? Benieuwd of ik het een echte tegenvaller vind of dat het misschien toch wat wordt, kijk dan gauw even verder.


Zoals ik al zei ben ik toch erg benieuwd naar dit palette. Het ziet er gewoon niet slecht uit en het hoeft niet altijd een tegenvaller te zijn. Le Femme vind ik trouwens wel een erg mooi  merknaam. Franse namen klinken altijd wel luxe en daarom spreekt dit ook wel aan.



Kijk dan naar die kleuren, zien ze er niet prachtig uit! Volgensmij heb ik gewoon een zwak voor paarstinten, puur omdat ze mooi staan bij mijn blauwe ogen. Het enigste wat ze misschien anders hadden kunnen doen is de blauwe kleuren hetzelfde in het palette kunnen doen als de paarse kleuren, dat zou er nét wat chiquer uitzien. Verder heb ik niks aan te merken op de verpakking gewoon simpel zwart en je kun de kleuren goed zien en verder staat de naam van het merk ook netjes in zilver op de verpakking. Ook nog een leuk patroontje aangebracht in de oogschaduws zelf en voila, een smaakvol minipalette.


En BAM! Wát een pigmentatie zeg. Ik moet zeggen dat in het echt het effect nog vele malen groter is maar ik vind het op de foto alleen ook al schitterend. Natuurlijk moet je houden van deze kleuren maar ik vind ze echt heel erg mooi. Ze voelen lekker zacht aan en zijn makkelijk aan te brengen, verder zijn ze een heel klein beetje korrelig maar dat valt me echt reuze mee. En de pigmentatie daar valt gewoon niks over te zeggen die is werkelijk geweldig voor zo'n goedkoop make-up product. De namen hebben apart helaas geen namen maar het hele palette is genoemd als 02. Jammer natuurlijk geen namen, maar kom op voor dat geld!

Het palette is verkrijgbaar bij de Big Bazar en kost, hou je vast, €1,99! Jep, dat is omgerekend €0,40 per oogschaduw en dat voor zo'n mooie kwaliteit. Buiten deze kleuren is er volgensmij nog één ander palette met natuurlijk andere kleuren maar ik kan me vergissen dat het er toch twee zijn. Ik vind het zeker een aanrader en echt de moeite waard om even naar te kijken. En nog een kleine bonus, de oogschaduws zijn niet op dieren getest.

Liefs,
B




Geen opmerkingen:

Een reactie posten