Pagina's

7 januari 2012

10 things i love about..

My new home! Ofja nieuw, afgelopen zomer ben ik verhuisd met mijn ouders. Nu we er al een klein halfjaartje inzitten zijn we onderhand wel goed geïnstalleerd en staat alles op zijn plaats. Natuurlijk ben je nooit klaar maar met hoe alles nu staat zijn we toch wel tevreden. Als je in je huis gaat nadenken, dan weet je altijd wel een paar plekjes waar je het liefste loopt, zit, staat of bent en daarom laat ik jullie vandaag mijn 10 favoriete plekjes in ons huis zien.


Mijn kledingkast. Toen we gingen verhuizen kreeg ik een nieuwe kledingkast omdat mijn oude gewoon echt té klein werd voor mijn kleren. Vooral het hanggedeelte daar kan ik echt minuten naar staren, ik vind het er altijd zo kleurrijk uitzien en vol mooie dingetjes die gewoon echt mijn stijl uitdrukken. Heerlijk is dat!


Ken je die douches van de beroemdheden met zo'n megagrote douchekop? Nou zo'n douchekop hebben wij nu ook. Ik ben echt dol op douchen (als ik er eenmaal onder sta) en zeker met deze watervaldouche. Als je er eenmaal onder staat kom je er niet meer uit, tot het warme water opraakt natuurlijk.

Een plekje op een kast in mijn kamer waar mijn sieraden opstaan (exclusief oorbellen), een spiegel en mijn make-up kwasten. Ik vind de combinatie van alles zo bij elkaar er gewoon erg leuk en georganiseerd uitzien. Zo kan ik zien welke leuke sieraden ik ook alweer heb en kan ik makkelijk bij de kwasten om mezelf op te maken. Love, love, love it!


We all love food! Ik ben dol op lekker eten en koken vind ik dan ook erg leuk om af en toe is te doen om bijvoorbeeld mijn moeder te verassen. Als je in onze bijkeuken staat zie je een grote kast, die eigenlijk uit drie kasten bestaat, vol met eten om lekkere gerechten en heerlijke hapjes mee te maken. Daar krijg je toch gewoon al honger van?

's Zomers is het natuurlijk heerlijk om buiten te zitten in het zonnetje en te genieten van de zonnestralen. Als ik mijn raam open zet kun je precies goed op de rand zitten om lekker met je benen te bungelen en te genieten van de zon. Ook kan ik vanuit mijn raam op het dak van onze aanbouw stappen en daar op gaan zitten om ook nog wat zonnestralen op te vangen. Onwijs fijn om daar te zitten als de zon wat onder gaat met een lekker drankje.

Zodra mensen binnenkomen in mijn kamer krijg ik altijd meteen te horen ''Oh, wat heb jij een lekker bed!''. Jep mijn bed is groot en zacht en ik plof er met veel liefde elke avond in. Natuurlijk ziet het er allemaal wat leuker uit door de opmaak en de klamboe en ik denk dat het daarom zoveel mensen ook opvalt. En voor er reacties op komen, nee ik maak echt niet élke dag mijn bed zo op. Soms ben ik ook wel is lui en laat ik alle kussens op de grond liggen zoals ze er 's avonds zijn neergegooid.

Hoe kon het ook ontbreken? Mijn make-up stash! Een la die ik elke dag vol vreugde mag open maken om mezelf wat op te frissen. Damn, i love my make-up! Ik moet wel zeggen dat de la steeds kleiner wordt en dat ik misschien maar vast de tweede la ook met mandjes moet gaan vullen..

Licht, ik ben dol op licht. Het maakt een ruimte frisser en groter en het is gewoon ontzettend fijn. In de zomer kunnen deze deuren heerlijk open zodat ook de zomerse lucht in huid doordringt, en in de winter kun je naar de sneeuw staren als je lekker met een kop chocolademelk op de bank zit in je kleedje.

Volgensmij heb ik gewoon wat met collecties en verzamelen, nummertje 9 de een na laatste is mijn tijdschriftencollectie. Netjes opgestapeld en recht neer gelegd in mijn ikea kast kan ik zo nu en dan nog even door mijn tijdschriften gaan om bijvoorbeeld inspiratie op te doen of gewoon even te ontspannen.

En dan de laatste, nummero 10. Bij de verhuizing hebben we wat nieuwe meubels gekocht en zo ook deze 'mini-bar'. Vooral dat je aan deze tafel kan zitten vind ik erg leuk, die stoeltjes maken het gewoon zo leuk af!.

Nou hebben jullie ook een indruk gekregen van ons huis en mijn favoriete plekjes in ons huisje. Wat zijn jullie favoriete plekjes in huis (als je er even bij stil staat)?

Liefs,
B






Geen opmerkingen:

Een reactie posten