Pagina's

1 april 2012

Boozyshop bestelling

Ja, ik heb het gewoon gedaan. Ik heb een bestelling geplaatst! Het was gewoon echt een noodzaak, ik moest mezelf opvrolijken en staarde al maanden naar de producten van Boozyshop. Toen ik even een dipje had, had ik het gehad en heb ik bam de producten die ik zó graag wilde in het winkelmandje gegooid en besteld. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb besteld in mijn 'bui'.




Boozyshop is een online webshop waar ik al heel veel (lees mega) goede dingen over heb gehoord en ik wou al zo ongelooflijk lang iets bestellen, helaas kwam dat er telkens niet van. Ik heb vooral lopen azen op producten van NYX en het 88 warm palette maar dat laatste daar wou ik toch nog eventjes mee wachten. Wel heb ik mijn opwelling twee producten van NYX besteld.



Het pakketje kwam twee werkdagen na bestelling aan, wat ik erg netjes en op tijd vind. Jammer dat de postbode het alleen door de brievenbus probeerde te duwen en niet eventjes aanbelde maar dat terzijde. Het zat netjes in een envelop met daarin bescherming en daarin dan een roze zakje met de producten. Ook een kaartje met bedankt voor de bestelling en, bonus, een 10% kortingskaart. Daar wordt iedereen wel blij van toch? We blijven tenslotte Hollanders.



Allereerst de crème blush die ik in mijn winkelmandje gooide. Ik kocht specifiek een crème blush omdat het me wel een fijn uitprobeerseltje leek en met het lekkere zomerweer dat aankomend is leek dit me wel handig om even aan te brengen als je snel weg gaat.

Ik twijfelde over de kleur omdat ik bijna altijd wel een koraal roze kleur pak, de laatste tijd neig ik alleen meer naar oranje. Niet zozeer dat ik op een wortel wil lijken, maar gewoon mooi subtiel aangebracht. Daarom koos ik voor de kleur 09 Orange.





Zodra ik hem subtiel aanbreng is 'ie onwijs mooi! Ik heb helaas geen full face foto kunnen maken maar je zult dit schatje zeker nog wel is terug zien komen op foto's.

De inhoud bevat 3,5 gram en de NYX Crème Blush 09 Orange kost €6.99.



Naast de crème blush kocht ik ook nog deze concealer van NYX; Full coverage concealer. Ik ben en blijf op zoek naar de ideale concealer en ondanks dat hij in een potje zit wat het iets minder hygiënisch maak vind ik hem toch wel erg fijn! Hij is wel ietwat licht op mijn huid maar zodra hij zich versmelt met mijn huid staat ie heel mooi. Ik denk alleen wel dat als ik bruiner wordt en de zon vaker schijnt ik een donkerdere kleur nodig heb.


De verpakking is netjes en de kwaliteit is gewoon ontzettend fijn. Deze concealer dekt goed en verbergt de dingen die ik niet wil laten zien in mijn gezicht. Het was natuurlijk een gokje of het de goede kleur was, maar dat is gelukkig goed gekomen. Ik heb de kleur CJ03 Light.

De NYX Full Coverage concealer in CJ03 Light kost €5.79


Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten