Pagina's

30 januari 2012

Inspirational Looks!

Heb je ook wel eens zo'n moment dat je gewoon even helemaal niks meer weet? Zo'n inspiratieloos moment waarop brainstormen gewoon echt het slechtste idee ooit is. Op zo'n moment heb je plaatjes nodig die je inspireren. Waarbij je denkt, woah dat wil ik gaan maken! Natuurlijk kan dit in elk soort categorie, vandaag leek het me leuk om wat inspirerende looks op een rijtje te zetten. Zwijmel lekker met me mee!



Niet omdat ik zelf nou zozeer inspiratieloos ben, ik weet dat er de afgelopen week weinig online is gekomen maar dit had niks met inspiratieloosheid te maken, maar omdat ik er zelf gewoon dol op ben om naar mooie looks te kijken en als echte beauty addict erbij weg te zwijmelen. Met mij zullen er er nog vast wel meer zijn die dat graag doen, en soms zelfs creatievelingen die het ook daadwerkelijk na gaan maken. Laat ik jullie maar gewoon niet langer meer in spanning houden, hè?


















Ik hoop dat jullie even heerlijk hebben kunnen wegzwijmelen bij deze heerlijke afbeeldingen. Ik inieder geval wel! Wat is jullie favoriete inspirerende look? Ik ga zeker afbeelding drie is namaken, wauw!

Liefs,
B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten