Pagina's

5 januari 2012

Espresso or Expresso?

Voordat ik deze oogschaduw kocht was ik nog een Catrice oogschaduwgroentje. Jup, echt waar niet gelogen en ik zweer het ik had gewoon nog geen één oogschaduw van Catrice. Toen ik laatst een filmpje zag met deze kleur dacht ik toch echter dat daar verandering in moest komen. Ik stond natuurlijk wel altijd te kwijlen bij de oogschaduws maar eentje meenemen, hó maar! Zo snel als ik kon ben ik deze oogschaduw gaan halen en wil je weten of die echt zo betoverend is? Meer naar de klik.


350 Starlight Expresso is de naam van dit schatje. Ik ben sowieso al dol op producten van Catrice, het is gewoon echt een súper budgetmerk voor make-up. En zoals ik al zei heeft deze oogschaduw me toch een klein beetje betoverd. Oké zeer cliché maar sommige vrouwen vallen nou eenmaal echt voor iets. Even verder met de oogschaduw, is die nou echt zo geweldig voor die €2,79 die ik er voor heb neergelegd?


Allereerst de verpakking. Sinds Catrice is vernieuwd zijn veel producten verpakt in een soort glazen doosje waar je makkelijk doorheen kunt kijken. Ik vind het er wel chique uitzien en zeker beter als de oude verpakkingen. Ook staat netjes in het zwart het merk op de voorkant en zie je geen moeilijkheden van de achterkant waar nog een label zit geplakt met de naam van de oogschaduw en overige dingen.


Waar het natuurlijk allemaal om draait is uiteindelijk de kleur. Ik vind deze kleur wel een beetje taupe-achtig, hij neigt naar grijs maar heeft toch ook een bruine kleur en niet zo'n koele ondertoon als een 'normale' grijze kleur zou hebben. Als je hem opdoet voel je dat 'ie erg zacht is maar verder is 'ie niet echt korrelig. Hij brengt gewoon fijn en goed aan maar ik raad wel aan een oogschaduwbasis te gebruiken om echt alles uit de kleur te halen. Verder is de kleur redelijk neutraal, je zou hem op je ooglid kunnen verdelen om in je crease een donkerdere kleur te gebruiken maar je kan hem ook gewoon in je crease aanbrengen. Verder bevat de oogschaduw 2.0 gram wat ik toch een behoorlijke hoeveelheid vind voor €2,79. Al met al een erg mooie en fijne oogschaduw dus! Én, betaalbaar.

Bonusje voor jullie

Liefs,
B




Geen opmerkingen:

Een reactie posten