Pagina's

9 april 2012

Phone it!

Na lang zeuren (lees heel lang) mocht ik dan eindelijk een abbonement uitzoeken! En oh, hell jeah wat ben ik blij met mijn nieuwe telefoontje. Via een speciaal abbonement kon ik de Iphone 3GS bemachtigen en drie dagen na bestelling kreeg ik mijn nieuwe schatje binnen. But what to do with it?






Ik ga niet vertellen hoeveel alles heeft gekost of wat ik nu betaal want dat ik vind ik te persoonlijk, maar wat ik jullie wel wil vertellen is wat ik nu allemaal met me telefoon doe. Beter gezegd welke applicaties gebruik allemaal wel niet? Het leek me wel leuk om dit met jullie te delen.



Parijs als achtergrond


Applicaties die ik veel gebruik en waar  ik af en toe gebruik van maak daar zit natuurlijk wel een verschil in dus laat ik jullie vooral mijn handige applicaties zien die ik heel veel gebruik, en natuurlijk gewoon wat extra'tjes, omdat het kan.

  •  Reisplanner. De reisplanner app van de NS is ontzettend handig en zeker nu ik steeds vaker op reis ben. Erg fijn als je ergens bent en nog snel de trein moet halen. Of als je een spontaan dagje weg wil natuurlijk.
  • Bloglovin. Alle blogs die ik volg heb ik toegevoegd aan mijn Bloglovin account en daarmee kan ik gemakkelijk alle nieuwe artikels lezen zonder elke keer de site op te hoeven zoeken, erg handig! Nu kan ik ook onderweg gemakkelijk mijn lijstje afwerken en alle artikels lezen wanneer ik daar zin in heb.
  • NU.nl Ik ben niet iemand die 24/7 het nieuws volgt, maar wil toch altijd wel een beetje up to date blijven, vandaar dat ik een NU app heb waarbij ik het nieuws kan opzoeken als ik daar zin in heb of als het juist nodig is.
  • Buienradar Niet heel moeilijk uit te leggen, ik wil geen regen tijdens een dagje shoppen right?
  • Abn-amro. Iets wat voorheen me altijd erg irriteerde, zo'n apparaatje pakken en allerlei codes invoeren, veelste veel gedoe. Met deze app kan ik gemakkelijk kijken wat er nog op mijn bankrekening staat en als ik iets moet over maken is dit zo gedaan.
  • Mc Donald's. I love Mc Donald's! Ik kan volgensmij op elk deel van de dag wel naar deze tent gaan. En als je niet weet wat je wilt, dan kijk je toch in de app? Jam.
  • Instagram. Iets wat natuurlijk altijd leuk is, foto's bewerken met de Instragram app. Snel even een foto oppimpen en het net die leuke laatste twist geven!
Wat zijn jullie favoriete app's die je mij en andere zou aan kunnen raden?
Liefs,
B
     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten